Vabilo3078

DOPOLDNE (8.30 – 13.45)

  • Čudoviti vzorci

Naši gostje so bili priključeni k rednemu pouku; učenci 6. in 7. razreda so se priključili sedmošolcem, učenci 5. razreda pa so pri učitelju Matiji Martincu v 3. razredu spoznali Johna Napiera in na podlagi njegovih “računskih palčk” izdelali preprost kalkulator, ki  pomaga množiti majhna in velika števila.

Sedmošolci so ugotavljali, kaj so vzorci. Krožili so po postajah in se ustavili pri tistih, ki so jim bile še posebej všeč.  Ugotavljali so, kako se nadaljuje zaporedje; kako se sporazumevajo ovce; izdelovali so ogrlice; izdelali vzorec iz lastnega imena …

  • Matematična pravljica

Učenci so se seznanili s tangramom. Vsak je izdelal svojega in se ga naučil spretno zlagati v želeno obliko. Tangram se pogosto uporablja pri pripovedovanju zgodb, saj s pomočjo zlaganja v želeno obliko zgodba postane bolj slikovita. Ker smo se tudi sami znašli v čudoviti BLOSSOMSKI pravljici, smo slednjo posneli. Vas zanima, kakšna je? No, ogledali si jo boste lahko na petkovi zaključni prireditvi.

 

  • Praštevilsko mesto iz lego kock

Nekateri so danes prvič slišali, da obstajajo tudi praštevila in da ime ni povezano z njihovo starostjo, pač pa s številom deliteljev. Skozi Eratostenovo sito smo presejali vsa praštevila do 100. Ugotovili smo, da sestavljena števila lahko zapišemo kot produkt praštevil. Nato je sledil najbolj zabavni del delavnice: iz lego kock smo lahko zgradili mesto – mesto števil.

POPOLDNE (16.00 – 18.00)

  • Matematični ples
  • Matematične čarovnije
  • Matematični vzorci z lučkami

Ste vedeli, da obstaja tudi matematični ples? No, zdaj veste. Zaplesali smo ob matematični koreografiji. Ob nežni glasbi smo uprizarjali čudovite vzorce z baloni in lučkami. Naučili smo se nekaj pravih čarovniških trikov. Z nami se ni več za hecati. Priznamo pa, da nas je vsa ta matematika kar malce utrudila. Še sreča, da gremo jutri na oddih v Ljubljano!