4. dan

Zbudili smo se in odšli na zajtrk. Ko smo pojedli, smo se pripravili za smučanje. Smučali smo, dokler nismo imeli počitka za čaj. Nato smo šli nazaj smučat, dokler nas ni prišel iskat avtobus in nas odpeljal v hostel. Imeli smo malo počitka, nato nas je že čakalo kosilo. Po kosilu smo se odpravili v bazen. Tam smo bili dolgo časa. Peš smo odšli nazaj v hostel na večerjo. Nato pa je sledil večerni ples.

(Iz dnevnika nekega učenca)

3.dan

Zjutraj smo se zbudili, umili zobe in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo odšli smučat. Ne vem, kaj mi je bilo danes, ampak sem padla kar trikrat. Smučali smo kar dolgo časa. Nato smo hoteli iti na kosilo, vendar smo morali čakati na avtobus. Za kosilo smo imeli pire krompir in meso. Za tem smo odšli drsat. Drsanje mi gre zelo dobro, zato sem pri tem uživala. Ko smo se vrnili z drsanja, smo imeli pouk. Pogovarjali smo se o Kranjski Gori. Bilo mi je dolgočasno, a na srečo smo kmalu končali. Postali smo lačni, zato smo odšli na večerjo. Za večerjo so bili njoki. Po večerji pa smo imeli počitek in nočni pohod.

(Iz dnevnika neke učenke)

2. dan

Zaradi vremena se je urnik spremenil. Najprej je bil pouk. Pogovarjali smo se o Zlatorogu. Ko smo pojedli kosilo, smo šli smučat. Najprej smo se vozili po lažjih progah, šlo mi je odlično. Potem smo šli na strmejšo progo. Zelo me je bilo strah. Tako sem se ustrašila, da sem kar otrpnila. Spustila sem se dol in nisem nič zavijala. Imela sem največjo brzino sveta. Nato me je rešil učitelj Marko. Nisem hotela več smučati. A nato me je učitelj Martin odpeljal dol. Učiteljica Katja me je spravila v boljšo voljo in odločila sem se, da grem ponovno poskusit smučat. Zadnjič, ko smo se peljali, nisem nikoli padla. Takšen je bil moj nori smučarski dan.

1. dan

Prvi dan je bil zelo osupljiv. Z avtobusom smo se pripeljali do hostla Nika, vzeli svojo prtljago, nato pa nas je učitelj Marko razdelil v sobe. Potem je nastopilo kosilo. Po kosilu smo imeli sestanek, nato smo se preoblekli za smučanje. Avtobus nas je odpeljal do smučišča. Obuli smo si smučarske čevlje in si nataknili smuči. Učitelji so nas razdelili v skupine, kjer smo se učili smučati. Po tem smo šli na smučarsko predavanje, vmes pa sem po nesreči zaspal. Pred večerjo smo se v sobi še malo pozabavali, po večerji pa smo odšli na sprehod po Kranjski Gori.

(Iz dnevnika nekega učenca)

(Skupno 1.126 obiskov, današnjih obiskov 1)