3. DAN

Ob 7.00  zjutraj smo se prebudili in začeli z jutranjo rutino. Ko smo bili urejeni smo začeli z pospravljanjem in pakiranjem sob. Odpravili smo se na super zajtrk in napolnili naše trebuščke. Po zajtrku so sledile dopoldanske dejavnosti. Ena skupina se je odpravila na lov za lisico druga skupina pa se je spoznala z živalmi, ki jih imajo v domu, spoznali so ribice, želvo, paličnjake in papigo. Vmes smo pojedli dopoldansko malico in nadaljevali z lovom na lisico, ki pa se nam je na koncu izmuznila. Učenci so se polni vtisov pripravili na kosilo in nato s polnimi trebuščki odšli na avtobus.

2. DAN

Po mirni noči smo se zbudili v deževno jutro, malo pospravili po sobah in že odskakljali na slasten zajtrk.  S polnimi trebuščki smo se odpravili na dopoldanske dejavnosti. Učitelj Matej je učencem predstavil gradnjo kmetij iz lesenih gradnikov.  Učiteljica Tina pa nas je popeljala v zanimiv svet živali in njihovih sledi.  Po dopoldanski malici je dež ponehal, tako da smo hitro izkoristili čas za skakanje po lužah in igranje na igrišču, nato smo nadaljevali z  dopoldanskimi dejavnostmi. Polni novega znanja smo si privoščili makarone in sladoled. Izvedeli smo, da moramo za večerno zabavo pripraviti predstavitev sob, zato smo se po kosilu tega pridno lotili. Ura je šla zelo hitro in že so nas čakali poligon, velike družabne igre in Lego pravljičar. V velikem pričakovanju večerne zabave smo si privoščili še večerjo in odšli na ples. V točkah smo pokazali svojo izvirnost, nato pa se malo sprostili med plesom. Prijetno utrujeni smo skočili pod tuš in sladko zaspali.

1. DAN

Končno smo pričakali dan, ko smo odšli v življenje v naravi. Z avtobusom smo se odpeljali v CŠOD Čebelica v Dolenji vasi pri Čatežu. Najprej smo se seznanili z učitelji z doma, ki so nam predali nekaj informacij o tem, kako bo naše bivanje potekalo. Nato smo se namestili v sobe in pojedli kosilo. Po kosilu smo izkoristili lepo vreme in se odpravili na pohod. Sprehodili smo do bližnjega gozda, kjer nas je pot popeljala po gozdni učni poti Zaplaške stezice. Po poti smo se naučili nekaj zanimivosti o drevesih in gozdnih bitjih, ter se pošteno nasmejali pesmici o jazbecu in lisici. Po travniku smo se sprehodili nazaj do našega doma, kjer nas je že čakala slastna večerja. Za zaključek večera pa so nas na igrišču že čakale igre dedkov in babic. Učenci so se navdušeno igrali in ugotovili, da so se tudi naši stari starši znali zabavati. Prijetno utrujeni smo se nato, po večernem ritualu, odpravili v postelje in sladko zaspali.