Življenje v naravi – 7. a in b – CŠOD Rak

4. in 5. DAN

Naša četrtkova jutranja telovadba je bila kratka in učinkovita – odšli smo na krajši sprehod do mesta, kjer so imeli učenci kasneje plezanje ter spust po vrvi. Učencem je učiteljica CŠOD dala nalogo, da si pot zapomnijo in kasneje so se po tej poti do dejavnosti odpravili kar sami.

Po zajtrku je sledilo pospravljanje in učenci so prejeli ogromno desetic za urejenost svojih sob. Nato smo se razdelili v dve skupini – ena skupina je v gozdu gradila prave bivake za več oseb, druga pa je plezala po naravni plezalni steni in se spuščala po jamarskem štriku nazaj do skupine. Po malici sta se skupini zamenjali in po dejavnosti je sledilo kosilo.

Tudi popoldne smo se udeležili dveh delavnic z rdečo nitjo preživetja v naravi. Učenci prve skupine so v manjših skupinicah poskusili postaviti in zakuriti ogenj na manjših kuriščih, medtem pa so preostali učenci pekli buhteljne ter za večerno pojedino ob tabornem ognju pripravljali hrenovke in kruh. Po športno preživetem odmoru sta se skupini zamenjali in nadaljevali.

Po zgodnji sladki večerji smo se dobro oblekli in odšli do tabornega ognja, kjer smo v krogu najprej zapeli ter zaplesali šamanski ples, nato spekli in pojedli hrenovke ter kruh, prepevali ob kitari in se igrali igro Krava vodnica. Druženje smo zaključili s ponovno odpetim in zaplesanim šamanskim plesom, ki je odmeval še dolgo v noč.

Danes nas čaka ogled posnetkov naše nočne kamere, ki smo jo postavili v gozd, orientacijski tek ter kosilo in zaključek krasno preživete šole v naravi. Avtobus nas pobere okrog 14h, povratek na parkirišče pred šolo pa je predviden ob 15. uri.

Učenci in učenke ter učitelji 7. a in 7. b

 


3. DAN

Tretji dan šole v naravi je bil za nas najbolj pustolovski doslej. Po zajtrku smo odlično pospravili svoje sobe in kar tri sobe so prejele najvišjo možno oceno. Nato smo se odpravili na približno 5-kilometrski pohod do Cerkniškega jezera, ki je trenutno sicer suho in izpraznjeno. Med postankom smo poslušali zanimivo pripoved o tem, kako osvojiti srce ljubljene osebe, in mnogo učencev se je odločilo recept tudi preizkusiti. Seveda imen ne bomo omenjali, saj je to velika skrivnost.

Ob jezeru smo najprej obnovili znanje geografskih pojmov »ponikalnica, požiralnik, presihajoče jezero« ipd., potem pa poslušali ter na koncu tudi dramsko uprizorili ljubezensko pripoved s tragičnim koncem. Čakala nas je še dolga pot do doma, kjer smo se dobro okrepčali s kosilom.

Po kosilu nas je čakala učna pot v bližnji okolici doma, kjer smo spoznali razlike med jelko in smreko, si ogledali veliki naravni most od spodaj ter od zgoraj, se plazili skozi betonske tunele, okušali pravo korenino in si ogledali ruševine cerkve Sv. Kancijana.

Sledil je prosti čas, ki smo ga športno preživeli zunaj ob igri ping ponga ter skrivalnicah, klepetu, badmintonu in odbojki.

Po večerji smo si malo odpočili in odšli ven na večerno animacijo. Učiteljica CŠOD nam je pripravila delo v skupinah, kjer smo si ob pomoči iztočnic morali izmisliti in pripovedovati oz. uprizoriti zgodbe. Ob tej dejavnosti smo se tudi od srca nasmejali idejam sošolcev, ki so bile zares izvirne.

Učenci, učenke in učitelji 7. a in 7. b

 


2. DAN

Danes smo odšli na dolg pohod do jame udornice – Unške koliševke. Do nje smo prišli skozi vojaške rove na Rapalski meji. Popoldne smo se preizkusili v streljanju z lokom, kjer smo dosegali nove osebne rekorde. Nato smo v bližino doma Rak postavili nočno kamero za snemanje oz. opazovanje divjih živali. Da jih lažje posnamemo, smo jim pripravili okusno vabo. Po okusni večerji smo krepili svoj umetniški duh. S pomočjo naravnih materialov smo ustvarjali podobe gozdnih živali.

Učenci, učenke in učitelji 7. a in 7. b

 


1. DAN

Sedmarji smo v Rakov Škocjan varno prispeli že v dopoldanskem času. Za nami je obisk Zelških jam, med drugim smo obiskali tudi Kristinino jamo in se ob tem spomnili na našo učiteljico Kristino, ki jo lepo pozdravljamo.

V jamah smo spoznali vrste kapnikov, netopirjev in poslušali jamsko temo. Po večerji smo se odpravili še na nočni pohod brez luči in šlo nam je odlično!

V prihodnjih dneh se še kaj oglasimo, do takrat pa lep pozdrav iz gozda.

Učenci, učenke in učitelji 7. a in 7. b

 

(Skupno 210 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost