Zadnjič posodobljeno: 19. 4. 2020 ob 17.00
Bolj podrobna navodila in priponke boste starši dobili po e-pošti.
Ure veljajo za vse 2. razrede, razen tam, kjer je napisana sprememba (označena je z **).
SREDA, 22. 4.: Naravoslovni dan: DAN ZEMLJE
SLOVENŠČINA
1. ura: F. Lainšček: Regarija, Berilo, stran 118, 119
2. ura: Opis slike
3. ura: Stopnjevanje pridevnikov
4. ura: Predlog s/z, iz, na, ob, pod, nad …
MATEMATIKA
1. ura: Ravne in krive črte, SDZ stran 12, 13
2. ura: Sklenjene in nesklenjene črte, SDZ stran 14 – 16
3. ura: Lomljene črte, SDZ stran 17, 18
**2. a
1. ura: Ravne in krive črte
2. ura: Sklenjene in nesklenjene črte
3. ura: Lomljene črte
SPOZNAVANJE OKOLJA
1. ura: Mlaka in žabe
2. ura: Mlaka in žabe
3. ura: Preverjanje znanja – kviz (gibanje, pomlad)
GLASBA
1. ura: N. Maurer: Tri luže
2. ura: N. Maurer: Tri luže, spremljava na improvizirana glasbila
LIKOVNA UMETNOST
1., 2. ura: Slikanje s kavo
ŠPORT
Razgibalne vsakodnevne vaje
Priprava na Športnovzgojni karton
ANGLEŠČINA
TJA – 2. a (Majda Križman Žužek): Navodila za delo so dostopna na https://anglescina2ap.blogspot.com/.
TJA – 2. b (N. Kristić): TJA – navodila
1.ura: Počutje
– ponovi pesem If you’re happy
– povej, kako se počutiš (I’m _______.)
– poglej slovarček čustev; klikni na sličico in zasliši se beseda; ponovi jo 3x
– v zvezek napiši naslov FEELINGS
– reši učni list 1 (Feelings)
· na srednji sliki poišči vseh osem počutij in jih obkroži
· k angleškim besedam zapiši slovenske izraze in svoje odgovore preveri z rešitvami
· če nimaš možnosti tiskanja, besede prepiši v zvezek in k vsaki besedi nariši ustrezno risbo
– poslušaj pesem in jo zapoj ob posnetku
– NEOBVEZNA NALOGA – učni list 2 (Match the words and the pictures) – besede prepiši k ustreznim slikam in preveri pravilnost z rešitvami
2.ura: Kako se počutim
– ponovi pesem I can dance, dance, dance in the playground
– ponovi besedišče za čustva in počutje – besede povleci k ustreznim slikam
– povej, kako se počutiš (I’m _________.)
– učni list 3 (Read and draw)
· preberi povedi in v oblačke nariši ustrezno sličico in svoje odgovore preveri z rešitvami
· če nimaš možnosti tiskanja, besede prepiši v zvezek in k vsaki besedi nariši ustrezno risbo
– učni list 4 (Find the differences and write)
· poišči in obkroži 5 razlik med sliko a in sliko b, dopolni povedi z manjkajočimi besedami ter svoje odgovore preveri z rešitvami
· če nimaš možnosti tiskanja, povedi prepiši v zvezek
– NEOBVEZNA NALOGA: Igra s kartami – učni list 5 (Feelings – cards)
· izstrizi karte in povej, kako se počuti oseba na sliki (svoje odgovore preveri z rešitvami)
· PAZI: za dečke uporabi He’s (He’s cold.), za deklice pa She’s (She’s cold.)
· če je v tvoji družini kdo, s komer se lahko igraš, lahko uporabita karte za igro spomin ali Črni Peter
TJA – 2. c (Tanja Centa): Navodila za delo so dostopna na https://minianglescina.blogspot.com.
TJA – 2. Polica (Tina Čampa): Navodila za delo so dostopna na https://anglescina2ap.blogspot.com/.
PODALJŠANO BIVANJE
Predlogi za ustvarjalno preživljanje prostega časa
Priloga: Knjiga o koronavirusni bolezni – za otroke