Fleksibilni predmetnik je na naši šoli že povsem ustaljen. Izvajali ga bomo tudi v šolskem letu 2023/2024, in sicer v 4., 5., 6., 7., 8. in 9. razredu.
Fleksibilni predmetnik omogoča drugačno razporeditev tedenskega števila ur pouka pri vseh predmetih, razen pri SLJ, TJA, MAT in ŠPO, vendar v obsegu letnega števila ur.
Glavni razlog, zakaj izvajamo fleksibilni predmetnik, je izkoristiti možnosti, ki nam jih ponuja, za dosego bolj kvalitetnega znanja. Predvsem želimo:
▪ povečati raznolikost metod in oblik dela pri učenju in poučevanju ter lažje načrtovati nove inovativne metode poučevanja;
▪ učinkoviteje izvajati vzgojno-izobraževalno delo in izboljšati rezultate v znanju;
▪ povečati medpredmetno povezovanje in izvajanje pouka pri različnih kombinacijah predmetov;
▪ doseči ustrezno realizacijo vseh predmetov;
▪ povečati zadovoljstvo učencev, staršev in strokovnih delavcev pri delu na šoli.
Letos bomo izvajali fleksibilni predmetnik pri predmetih LUM, GUM, GEO, ZGO, TIT, GOS, DKE, BIO; pri tistih, za katere učitelji menijo, da bi jim le-ta omogočil bolj kvaliteten pouk in umestitev več praktičnega dela ter aktivnih metod poučevanja v vzgojno-izobraževalni proces. V okviru FP bomo izvajali naslednje izbirne predmete:
1. polletje: likovno snovanje 2, likovno snovanje 3, obdelava gradiv: kovine, obdelava gradiv: les, obdelava gradiv: umetne snovi, robotika v tehniki, elektronika z robotiko, sodobna priprava hrane, načini prehranjevanja.
2. polletje: likovno snovanje 1, obdelava gradiv: kovine, sodobna priprava hrane, poskusi v kemiji.
Večino predmetov, vključenih v fleksibilni predmetnik, bomo izvajali v obliki blok ur, torej dveh strnjenih ur.
Ker bodo zaradi fleksibilnega predmetnika nekateri predmeti potekali samo pol šolskega leta, bodo imeli učenci nekatere predmete samo v 1. polletju, druge pa samo v 2. polletju. Pri sestavi obeh urnikov smo pazili, da sta oba enako zahtevna in da je v obeh polletjih približno enako število ur (izjema: 4., 5. in 6. razred, kjer bo v enem od obeh polletij 1 ura več, razlika v urah pa bo tudi pri nekaterih učencih 7.-9. razreda, ki so izbrali tak izbirni predmet, ki je vključen v fleksibilni predmetnik).
V 4. in 5. razredu bodo imeli GUM v enem polletju 1 uro tedensko, v drugem pa 2 uri.
Spodnje tabele prikazujejo, katere predmete bodo imeli učenci 6. – 9. razreda v posameznem polletju. Urnik A označuje 1. polletje, urnik B pa 2. polletje.
6. a |
A |
B |
SLJ |
5 |
5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
ZGO |
2 |
0 |
GEO |
0 |
2 |
NAR |
2 |
2 |
GOS |
3 |
0 |
TIT |
0 |
4 |
ŠPO |
3 |
3 |
|
25 |
26 |
|
6. b |
A |
B |
SLJ |
5 |
5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
ZGO |
2 |
0 |
GEO |
0 |
2 |
NAR |
2 |
2 |
GOS |
0 |
3 |
TIT |
4 |
3 |
ŠPO |
3 |
3 |
|
26 |
25 |
|
6. c |
A |
B |
SLJ |
5 |
5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
ZGO |
0 |
2 |
GEO |
2 |
0 |
NAR |
2 |
2 |
GOS |
3 |
3 |
TIT |
0 |
4 |
ŠPO |
3 |
3 |
|
25 |
26 |
|
7. a |
A |
B |
SLJ |
4 |
4 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
NAR |
3 |
3 |
DKE |
0 |
2 |
TIT |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25 |
25 |
|
7. b |
A |
B |
SLJ |
4 |
4 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
NAR |
3 |
3 |
DKE |
0 |
2 |
TIT |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25 |
25 |
|
7. c |
A |
B |
SLJ |
4 |
4 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
NAR |
3 |
3 |
DKE |
0 |
2 |
TIT |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25 |
25 |
|
7. d |
A |
B |
SLJ |
4 |
4 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
4 |
4 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
NAR |
3 |
3 |
DKE |
0 |
2 |
TIT |
2 |
0 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25 |
25 |
|
8. a |
A |
B |
SLJ |
3,5 |
3,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
BIO |
3 |
0 |
GEO |
0 |
3 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
DKE |
2 |
0 |
TIT |
0 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
8. b |
A |
B |
SLJ |
3,5 |
3,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
BIO |
0 |
3 |
GEO |
3 |
0 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
DKE |
2 |
0 |
TIT |
0 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
8. c |
A |
B |
SLJ |
3,5 |
3,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
0 |
2 |
LUM |
2 |
0 |
BIO |
0 |
3 |
GEO |
3 |
0 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
DKE |
2 |
0 |
TIT |
0 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
9. a |
A |
B |
SLJ |
4,5 |
4,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
BIO |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
9. b |
A |
B |
SLJ |
4,5 |
4,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
BIO |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
9. c |
A |
B |
SLJ |
4,5 |
4,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
BIO |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
9. d |
A |
B |
SLJ |
4,5 |
4,5 |
MAT |
4 |
4 |
TJA |
3 |
3 |
GUM |
2 |
0 |
LUM |
0 |
2 |
GEO |
2 |
2 |
ZGO |
2 |
2 |
FIZ |
2 |
2 |
KEM |
2 |
2 |
BIO |
2 |
2 |
ŠPO |
2 |
2 |
|
25,5 |
25,5 |
|
Fleksibilno smo načrtovali v okviru letnih učnih priprav in bomo izvajali pouk občasno pri določenih predmetih tudi v ostalih razredih glede na značilnosti in potrebe posameznega učnega sklopa.