Najnovejši prispevki

Prvošolci na prvem športnem dnevu

V petek, 7.10.2022, so se prvošolci podali na pohod in uživali v jesenskih barvah. Zjutraj smo v nahrbtnike spravili malico in dodatno plastenko vode. Na šolskem igrišču smo se razvrstili v kolono ter se odpravili na pohod na Spodnjo Slivnico. Na poti smo se večkrat ustavili, naredili nekaj vaj in […]

• Igrivo matematično popoldne na OŠ Brinje

V tednu otroka smo v torek, 4. 10. 2022, izvedli Igrivo matematično popoldne. Na dejavnost so bili vabljeni učenci od 6. do 9. razreda, udeležili pa so se je pretežno šestošolci. Tako učenci kot učiteljice matematike smo spoznavali in igrali različne miselne in družabne igre. Z marsikatero igro smo se […]

Utrinki Let’s get G.R.E.E.N. izmenjave v Latviji

Ali veste, da OŠ s prilagojenim in posebnim programom sodeluje v mednarodniizmenjavi Let’s get G.R.E.E.N? Tokrat smo se odpravili daleč na sever, v Latvijo.Izmenjave so se udeležile tri učiteljice in trije učenci.Po nočnem potovanju z letalom, smo utrujeni vendar polni pričakovanja prišli v mestoCesis. Pričakali so nas prijatelji iz Latvije, […]

Kotiček za starše

Spoštovani starši, vabljeni v Kotiček za starše. Poiščete ga pod zavihkom Starši. Skupaj zmoremo!

OKTOBER – MESEC BRANJA

V mesecu oktobru bo potekal prav poseben šolski projekt Beremo skupaj. Učenci od 1. do 5. razreda bomo skozi mesec oktober, v okviru in tudi izven pouka, izvajali različne dejavnosti kot so bralne čajanke, knjižna tržnica, branje starejših učencev mlajšim… Želimo, da se našemu projektu pridružite tudi doma. Naj bo […]

ŠOLSKO LETO 2022-23 IN NOVA IZMENJAVA S FRANCIJO

V novem šolskem letu smo v okviru naše izmenjave že s polno paro začeli s pripravami na jesenski obisk naših Francozov. Tudi tokrat je ekipa zelo velika in v Slovenijo pričakujemo 39 učencev in 4 učitelje. Naši učenci si že od junija pridno dopisujejo s svojimi vrstniki in jih mnogi […]

Prvošolce obiskala policistka

“VARNO, VARNO ČEZ CESTO,GREMO, GREMO V NAŠE MESTO,VARNO, VARNO ČEZ CESTO,GREMO, GREMO NA SPREHOD!“ (Grega Sulejmanovič – Čarovnik Grega) So ob koncu prepevali prvošolci policistki Berti, ki nas je varno popeljala skozi različne prehode za pešce v okolici šole. Seznanila nas je o nevarnostih in pravilih v prometu. Hodili smo […]

Svetovni dan Alzheimerjeve bolezni

21. september je svetovni dan Alzheimerjeve bolezni. Na povabilo Doma starejših občanov Grosuplje smo ga obeležili tudi mi. Skupaj z nekaterimi stanovalci doma in zaposlenimi smo se učenci 5. c peš odpravili proti tržnici, kjer je bila kratka prireditev. Ob Anejevi spremljavi na harmoniko smo zapeli Slakovo pesem Čebelice, učenci […]

Tudi jaz sem občan Grosuplja

Vabljeni na dogodek Tudi jaz sem občan Grosuplja, ki bo 6. 10. 2022 ob 17. uri v Družbenem domu Grosuplje.

POHOD NA KUCELJ

Današnji dan, 23. 9., Dan slovenskega športa, smo nekateri učenci in učitelji s podružnične šole Polica obeležili tako, da smo ga vzeli zelo zares. Športno! Odpravili smo se na pohod na Kucelj. Malo po osmi uri zjutraj smo se v šoli zbrali učenci 3., 4. in 5. razreda in učiteljice. […]