S šolskim projektom “Preobrazba odsluženega kombija v multisenzorno sobo”, ki ga izvajamo v okviru projekta B.L.O.S.S.O.M., smo se prijavili na Merkurjev natečaj Zavihajmo rokave – za lepšo šolo. Uvrstili smo se na seznam 10 najbolj ustvarjalnih šol ter s tem pridobili nagrado za 300 €, ki nam bo še kako prav prišla pri uresničitvi naše zamisli.
Več o tem:
Učenci prilagojenega in posebnega programa naše šole ter njihovi učitelji si že več let prizadevajo za pridobitev multisenzorne sobe (snovzelen). Gre za varen prostor, kjer imajo učenci na razpolago pripomočke, ki delujejo stimulativno na vsa človekova čutila. Zaposlitev z različnimi materiali jih pripelje do globoke sprostitve. Ko se otroci sprostijo, so učinki sobe številni: izboljša se njihova koncentracija, pozornost in spomin za nadaljnje učenje, razpoloženje otrok; zmanjšajo se vedenjske težave, poveča se kreativnost in iskanje novih idej, učne blokade se sprostijo, izboljšajo se socialni odnosi.
Prostor za umiritev je naša dolgoletna želja in potreba. Doslej je nismo mogli uresničiti zaradi velike prostorske stiske in pomanjkanja denarja.
V lanskem šolskem letu pa nam je podjetje Avtotransporti Kastelec podarilo star, neuporaben kombi. Preko šolskega natečaja smo izbirali predloge, kaj narediti z njim. Zmagala je ideja: kombi bomo preuredili v multisenzorno sobo in s tem zagotovili dobre pogoje učencem s posebnimi potrebami.
Pri preureditvi kombija v multisenzorno sobo bodo glavni naši mladi modelarji, ki bodo pri krožku izdelali mnogo potrebnih rekvizitov zanj in na ta način po eni strani pridobili koristna življenjska znanja o tem, kako izdelati osnovno opremo, kako jo dekorirati ter nenazadnje: pomagali bodo sovrstnikom s posebnimi potrebami in zanje naredili nekaj dobrega. Ob tem bodo spoznali, da težava ni nujno ovira, pač pa izziv, ki so ga sposobni tudi sami razrešiti. Prostorska stiska, o kateri zadnja leta čedalje bolj govorimo, ne bo več izgovor, pač pa priložnost … za nove ideje, za ustvarjalnost, za nove rešitve.
Naš kombi bo tako simbolično zapeljal čez navidezni most do enakih možnosti za razvoj vseh otrok in do boljše kvalitete življenja.