1. dan

Z Brinja smo se podali okoli 9.00 proti CŠOD Štrk. Ustavili smo se na Trojanah, kjer smo pomalicali. Ob prihodi smo se razporedili po sobah. Sledilo je okusno kosilo po katerem smo imeli nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili z igrami na prostem. Nato smo začeli z aktivnostjo – športno plezanje v dvorani. Vsi smo premagali strah pred višino in se uspešno spopadli s plezalnimi stenami. Po slastni večerji smo imeli pol ure odmora. Bil je lep dan, ki smo ga zaključili z večernim pohodom z lučkami.

2. dan

Danes smo vstali zelo zgodaj in se odpravili na jutranjo telovadbo. Presenetilo nas je, da smo po telovadbi imeli tradicionalni slovenski zajtrk. Učitelji v domu Štrk so nam povedali, da imajo tradicionalni slovenski zajtrk vsak torek. Pospravili smo sobe in nato odšli do ribnika. Najprej smo pomalicali, nato pa smo spoznavali življenje v ribniku. Ob tem smo spesnili naslednjo pesmico:

Voda res je lepa stvar,

z neba poslana za nas je dar.

V ribniku je mrgoli,

vidiš jo z vseh strani.

Majhne živali so v njem,

gledamo jih z veseljem.

Ribnik zakon je zares,

njegova lepota sega do zvezd.

Ob prihodu nazaj v dom, smo imeli kosilo in nekaj prostega časa. Na vrsti je bila delavnica Tradicionalna ptujska peka, kjer smo naredili različne ocvirkove pogače in skutni namaz. Če jih želite pripraviti tudi sami, vam pripenjamo tudi recepte. Ker nam je ostalo še nekaj časa smo se naučili, kako pripraviti praznične pogrinjke. Ker smo bili tako zavzeti, smo jih pripravili za celo jedilnico. Dan smo končali s športnimi igrami.

3. dan

S telovadbo dan smo začeli,

res lepo smo se imeli.

Ob devetih bil je naš odhod,

ker odšli smo na pohod.

Po pohodu izmučeni smo bili vsi,

zato v sobe smo odšli.

Potem napočilo je kosilo,

pojedli smo ga res obilo.

Nato lokostrelstvo smo imeli,

in vse tarče smo zadeli.

Za večerjo šmorn je bil,

in vsak ga kolikor je hotel, dobil.

Z družabnimi igrami smo dan končali

in nato utrujeno zaspali.

4. dan

Po jutranji telovadbi in zajtrku, smo se odpravili do Ptujskega jezera. Vozili smo se z dragon boati. Ob prihodu nazaj nas je pičakalo kosilo. Med prostim časom smo se pripravljali za večerni nastop. Naša naloga je bila pokazati, kaj znamo. Sledila je delavnica kaligrafije, kjer smo vadili lepopis. Po večerji so sledili naši nastopi, nato pa smo žurali in plesali do poznih ur. Vsi veseli in zaspani smo se skotalili v posteljo.